dijous, 16 de desembre del 2010

EL TALLER DE LLANA (IFIL)

Hem anar d’excursió els nens de la USEE; som:
La Marilena, l’Eduard, l’Abimael,la Laura, l’Alba i jo, i els professors de la USEE que es diuen: La Pilar, la Carmen, el Manel i l’Amparo.
Hem anar caminant des del institut fins a l’estació de ferrocarrils de l’Alcampo, des de allà vam esperar els tren.
Hem tingut que para i baixar a la parada de Bellaterra perquè un nen de la USEE es va marejar; hem trucat als pares del nen i a la ambulancia perquè l’hi portin al hospital, vem estar allà molta estona.
Al final hem continuat amb el viatje fins a Gràcia.
Hem caminar per als carrers de Gràcia fins a la botiga de llana que es diu IFIL Hi havia una gossa molt maca, el local era molt gran i ens va a antendre una noia que es diu Carmen.
Hem pujar a la part de a dalt, en aquest lloc es va fer el taller de llana i la noia ens va explicar com es feia, hem triar un color cadascú dels que havíem allà i jo vaig escollir el color lila.
Vaig fer un bup per al coll per abrigar-nos; i després ens vam anar a mirar al mirall i vem fer una bufanda amb les mans tal com ens ho havia explicat la Carmen.
Després d’acabar de fer la bufanda van donar una volta per la botiga.
Mentres feiem el taller va trucar la Pilar a l’educador de la USEE per preguntar-li com estava el Abimael,li va dir que ja es trobava millor.
Quan vam acabar de fer la bufanda hem marxat.
A la porta de la botiga hem esmorzat i un altra cop cap a l’estació de ferrocarrils de Barcelona fins arribar a Sant Quirze.
A mi la sortida em va semblar molt interresant, divertida, entretenida i se’n va passar el matí volant, m’ho vaig passar molt bé.



jo i  la meva amiga Laura
 


jo amb el meu buff

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada