dijous, 17 de març del 2011

Animals de companyia

Els animals  són molt importants. espoden    i si els cuidem són molt carinyosos i bons amics.
Aquí escric alguna recomanació per si voleu tenir un animal de companyia:

1.      No podem deixar un gos  o un altre animal al carrer.
2.     L’ hem de posar menjar cada dia dos vegades.
3.     Que si esta malalt que el porteu a veterinari.
4.     Treure   dos o tres vegades al carrer per fer las seves  necessitats i a jugar .   

Creus que  els animals poden  ser   maltractats? Qué opines...?

2 comentaris:

  1. Hola soy la Noemí de l'Institut Bellvitge

    Yo no tinc gos però si en tingués ho faria així!!

    Adeu!:)

    ResponElimina
  2. Hola, sóc el Ramón, tinc 15 anys i vaig a 2n d'ESO, m'agrada molt el mundo del Graffiti i els cotxes esportius, sobretot m'agrada el king boxing, la boxa i el futbol

    ResponElimina