dijous, 9 de juny del 2011

FEEL "THE USEE" WAY OF LIFE

De tots els projectes que hem engegat a la USEE el del nostre BLOG és el que més feliç em fa. Així podré seguir-vos des de qualsevol lloc on estigui i podrem estar en contacte. Estic segura que l'esperit de la USEE continuarà en marxa i que l'any que ve viureu moltes experiències tan xules i entranyables com les d'aquest any. Durant aquests 4 anys amb vosaltres tinc la sensació de que jo també m'he fet més gran i que  tot el que he après i viscut aquí serà clau per crear nous projectes i noves il.lusions.

No us oblideu mai de que tots vosaltres sou tan capaços de ser feliços com qualsevol altre persona i això, al cap i a la fi, és el més important de tot.

...que tingueu una vida plena de màgia, llum i color...

Us estimo molt!!!

Carmen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada