dijous, 9 de juny del 2011

US DESITJO EL MILLOR!






Hola! l'any que ve  ja no hi seré a la USEE del institut IES Sant Quirze. Em volia acomiadar de  la gent que ha estat connectada amb nosaltres a través del blog i amb la  que hem compartit informació de les notícies que passen al món avui dia. Peró l'any que ve seguiré igualment estant   connectada al blog de la USEE. Us trobaré molt  a faltar a tots, sobretot els que m'estimen de la USEE i del institut que són les meves amigues. Pero jo se que l'any que ve  també l' estranyaré perquè al principi per a mi em semblarà una mica extrany aquest lloc on estudiaré  perquè no estaran la gent de la USEE i les meves amigues. Peró al final m'ha acabaré acostumant ha estar  en aquest lloc i també m'agradarà i faré amigues noves allà.
US ESTIMO A TOTS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada