dijous, 28 d’abril del 2011

La Fontana de Trevi

El tercer dia que vaig estar al viatge de Roma vaig anar a passejar  per  la Roma de la Dolce Vita.  
Un dels llocs que vaig veure va ser la famosa Fontana de Trevi,tradicionalment  es tirar una moneda d’ esquena perquè diuen que dona molta bona sort o que hi tornaràs a Roma.
Estava molt ben acompanya per un grup,  tots ven tirar la moneda i ens vam fer una foto. Em vaig sentir agust amb aquest grup  la sensació que em va donar és que  havia de tornar a la Fonatana de Trevi a llençar  una altre moneda amb la meva mare i la meva tieta.
Em va agradar estar allà davant i veure lo bonica que era.
Com que cada dia molt gent llança monedes a  l’actualitat,l’Ajuntament romà s’ancarrega de recollir les monedes diariament i les destina a diverses entitats humanitaries locals.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada